معرفی مراکز خرید استانبول
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

مرکز خرید آک مرکز

مرکز خرید آک مرکز جایزه بهترین طراحی داخلی با جوایز املاک تجاری اروپا را از آن خود کرده است و توجه داشته باشید که " آک مرکز " در منطقه " اتیلر" قرار دارد و بسیار نزدیک به منطقه تجارتی لونت و مسلک می باشد و این مرکز 4 طبقه با حدود 250 فروشگاه و مساحت 180.000 متر مربع بوده که به دلیل خدمات حمل و نقل رایگان به هتل ها و منطقه های نزدیک باعث شده است که توجه گردشگران و مردم آن ناحیه را به خود جلب کرده است و در آخر این مرکز از 10 صبح تا 10 شب به روی عموم مردم باز است.

مرکز خرید ایستینی پارک استانبول

این مرکز در منطقه ایستینی قرار گرفته است و طراحی منحصر به فرد و زیبایی نیز دارد و در ضمن این مرکز دارای دو بخش سرباز و سرپوشیده با سقف شیشه ای بسیار زیبا و بخش هایی مثل پارک سبز مرکزی، بخش مد، شهربازی، پیست ورزش و کلاب های تفریحی و 12 سالن سینمایی با امکان پخش فیلم های سه بعدی بوده و ضمنا این مکان با الهام از معماری تاریخی ترکیه ساخته شده است که به محض ورود کلی توریست را در حال قدم زدن و خرید می بینید و شما در اغلب مراکز خرید آن سوپر مارکت های بین المللی را مشاهده می کنید.

مرکز خرید کنیون استانبول

این مرکز خرید 4 طبقه در منطقه تجارتی لنوت با 37.500 متر مربع و 160 فروشگاه با برندهای برتر دنیا می باشد قرار گرفته شده است و دارای رستوران های بی نظیر، کافه های عالی، مراکز سلامتی و ورزشی و سالن های سینما می باشد و ضمنا " کنیون " در سال 2006 میلادی جایزه معماری برتر سال را دریافت کرده است.

مرکز خرید گالری استانبول

این مجموعه زیبا از مراکز خرید اولیه در استانبول می باشد که در جاده ساحلی واقع است و اینکه برای ساخت این مکان از مرکز خرید از " هوستون تگزاس " در ایالات متحده الهام گرفته شده است که طراحی و ساخت منحصر به فردی و متفاوتی دارد، این مرکز دارای چندین بخش مجهز از جمله رستوران ها، سالن های سینما، سالن بولینگ و پیست یخی اسکیت و ... می باشد.

خرید سوغاتی در فروشگاه های استانبول

استانبول از پرطرفدارترین مقاصد در میان مردم دنیا است از طرفی یکی از دغدغه های مسافران خرید هدایا چه به عنوان یادگاری چه برای دوستان و نزدیکانشان می باشد. از طرفی بسیاری از گردشگران ممکن است اطلاعاتی از سوغات این شهر نداشته باشند به همین دلیل و در زیر به بهترین سوغاتی های استانبول و مراکزی که می توان آن ها را فراهم نمود پرداخته شده است.

صابون ترکی: بازار بزرگ، بازار آراستا

فرش دستباف ترکی: بازار بزرگ، محله سلطان احمد

سفال ایزنیک: بازار بزرگ، بازار آراستا

ادویه های ترکی: بازار بزرگ، بازار ادویه





:: بازدید از این مطلب : 507
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : آرمیتا تور
ت : پنج شنبه 28 فروردين 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی